Graphispag activa el mercat gràfic, atraient visitants de qualitat amb projectes concrets
Graphispag Live, un nou model col·laboratiu
Per la seva banda, el director de Graphispag, Xavier Pascual, s'ha mostrat satisfet amb els bons resultats i amb les opinions recollides entre expositors i visitants que avalen el nou posicionament de Graphispag 2017. "Al saló hem implantat un model col·laboratiu entre tota la cadena de valor del producte imprès, implicant fabricants i distribuïdors de tecnologia i suports que han estat els nostres partners, però també a l'empresa de serveis gràfics i a nous col·lectius de demanda relacionats amb el packaging, el retail, el món editorial i el tèxtil, especialitats seleccionades en aquesta edició pel seu potencial" explica Pascual. En aquest sentit, el saló continuarà creant espais relacionals i de negoci entre edicions per seguir difonent les possibilitats creatives i de negoci de la impressió.
Per la seva banda, el showroom d'aplicacions impreses Graphispag Live ha tingut una gran acollida, com també les diferents activitats de coneixement, demostració i networking dutes a terme.
Comentaris